به زبان انگلیسی Micro Car شناخته می شود. این دسته از خودرو ها بسیار کوچک و اصطلاحا فسقلی هستند که تحت عنوان خودرو های سگمنت میکرو یا همان میکرو کار شناخته می شوند. این دسته که به ماشین های مینیاتوری نیز مشهور هستند، به نوعی منسوخ شده و تقریبا دیگر در بازار وجود ندارند. امروزه خودرو هایی که جزو دسته مینیاتوری یا میکرو معرفی می شوند در واقع متعلق به گروه دیگری هستند
مارس 25, 2019
ارسال شده توسط: محمد رسول سلیمی

خودروی میکرو چیست

خودروی میکرو چیست به زبان انگلیسی Micro Car شناخته می شود. این دسته از خودرو ها بسیار کوچک و اصطلاحا فسقلی هستند که تحت عنوان خودرو های سگمنت میکرو یا همان میکرو کار شناخته می شوند، این دسته که به خودرو مینیاتوری نیز مشهور هستند به نوعی منسوخ شده و تقریبا دیگر در بازار وجود ندارند. ( کارشناسی خودرو ) امروزه خودرو هایی که جزو دسته مینیاتوری یا میکرو معرفی می شوند در واقع متعلق به گروه دیگری هستند که بزرگ تر بوده و مشخصات و ابعاد یک خودرو میکرو را ندارند. بنا بر شنیده‌ها این وسیله نقلیه در ۸ رنگ متفاوت به بازار عرضه خواهد شد آبی زوریخ، قرمز میلان نارنجی آمستردام نعنایی پاریس قهوه‌ای بارسلونا خاکستری لندن سیاه گاتهام.

شرکت خودروسازی

شرکت خودروسازی سوئیسی میکرو از خودرو الکتریکی دو نفره جدید خود را که انقلابی در زمینه حمل‌ و نقل شهری به حساب می‌آید رونمایی کرد. به گفته سازنده این خودرو این وسیله نقلیه ترکیبی از ماشین و موتورسیکلت است که امکان شارژ توسط هر جایگاه شارژی را دارد. شرکت خودروسازی میکرو که تولید محصولات پرطرفداری مانند اسکوتر برقی را در کارنامه خود دارد، این بار پا را فراتر گذاشته و با ترکیب مشخصات ماشین و موتورسیکلت اقدام به تولید وسیله نقلیه‌ ای کوچک و بامزه کرده است. جالب است بدانید که طول میکرولینو تنها ۲.۴ متر است. برد این وسیله نقلیه با باتری معمولی آن، ۱۲۴ کیلومتر و با استفاده از باتری ارتقا یافته که می‌بایست به صورت مجزا تهیه شود تقریبا ۲۰۰ کیلومتر است. نکته قابل توجه در این خودرو اما سرعت ۸۸ کیلومتری آن است که برای یک خودروی شهری بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

 

دیدگاهتان را بنویسید