سیستم اکونومی چیست ؟ - الوکارشناس
مارس 28, 2020
ارسال شده توسط: محمد رسول سلیمی

سیستم اکونومی چیست

سیستم اکونومی چیست یا همان سیستم Economy در اصل راهی برای کنترل مصرف سوخت خودرو است و باعث کاهش گازهای گلخانه ای و همچنین باعث صرفه جویی در مصرف سوخت خودرو می شود. توجه داشته باشیدکه این سیستم رانندگی اقتصادی علاوه بر صرفه جویی در مصرف سوخت باعث ایمنی  بیشتر و استهلاک کمتر خودرو می شود.  زمانی که حالت اکو در خودرو فعال می شود، ضعف در شتاب گیری در سربالایی ها احساس می شود اما راحتی بیشتر راننده و سرنشینان را به همراه خواهد داشت. ( کارشناسی خودرو ) فعال و غیرفعال بودن این سیستم با چراغ سبز در قسمت نمایشگر کیلومترشمار نمایش داده می شود.

مسافت‌های طولانی

طی مسافت‌های طولانی با یک سفر هوایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن، خود بزرگ‌ترین موهبت است. سفر با سایر وسایل نقلیه در مقایسه با سفر با هواپیما آن قدر مشکلات و سختی‌های مختلف دارد که اغلب افراد ساده‌ترین نوع سفر هوایی یا همان اکونومی را به بهترین نوع سفر زمینی ترجیح می‌دهند. بر همین اساس، امکانات رفاهی و کلاس پروازی برای اکثریت مردم اهمّیّتی ندارد. تا حدی که می‌توان گفت برای مسافران معمولی، خرید بلیط ارزان هواپیما در اولویت قرار دارد.

اکونومی

اکونومی (Economy Class ) واژه ای فرانسوی به معنای اقتصاد و صرفه جویی است، اکونومی به پرواز ارزان قیمت و به صرفه معروف بوده، در این کلاس پروازی که قسمت اعظمی از صندلی های هواپیما را به خود اختصاص داده است امکانات کمی در اختیار مسافر قرار داده میشود.

دیدگاهتان را بنویسید