کول باکس چیست ؟ - الوکارشناس - یخچال Cool Box
مارس 30, 2020
ارسال شده توسط: محمد رسول سلیمی

کول باکس چیست

کول باکس چیست با به انگلیسی Cool Box همان “یخچال” محفظه ی نگهداری مایعات، تعبیه شده در قسمت کنسول وسط، عقب یا جلو خودرو با ظرفیت های متفاوت ۸ الی ۱۶ لیتری است. این آپشن در خودروهای لوکس عرضه میشود ( کارشناسی خودرو در محل ) و در بیشتر خودروهای فرست کلاس و VIP این آپشن به صورت  استاندارد عرضه میشود.
بدنه کول باکس از پلي‌اتيلن ساخته شده‌است و جنس عايق درون آن پلي‌استايرن انبساطي است و ضخامت متوسط بدنه آنها ۲۵ ميلي‌متر مي‌باشد.هر چند که شاید بتوان براحتی در بازار یخچالهای اکسترنال (خارجی و نصب شونده) که با برق ماشن و فیش فندکی تغذیه می شوند یا کول باکس سفری تهیه کرد اما این محصولات متفرقه هیچ وقت از لحاظ کیفیتی قابل مقایسه به کول باکس های اورجینال خودرو ها نبوده اند.

یخچال

Cool Box (یخچال) محفظه ی نگهداری مایعات، تعبیه شده در قسمت کنسول وسط، عقب یا جلو خودرو با ظرفیت های متفاوت ۸ الی ۱۶ لیتری میباشد. این آپشن در خودروهای لوکس عرضه میشود. در بیشتر خودروهای فرست کلاس و VIP این آپشن به صورت استاندارد عرضه میشود. هر چند که شاید بتوان براحتی در بازار یخچالهای اکسترنال (خارجی و نصب شونده) که با برق ماشن و فیش فندکی تغذیه می شوند یا کول باکس سفری تهیه کرد اما این محصولات متفرقه هیچ وقت از لحاظ کیفیتی قابل مقایسه به کول باکس های اورجینال خودرو ها نبوده اند.بسیاری از کول باکسهای اورجینال از سیستم تهویه (کولر) خودرو برای خنک کردن استفاده می کنند و به همین دلیل پیچ تنظیم دما ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید