کارشناسی خودرو در محل و کارشناس خودرو

تأییدیه و گواهینامه های کارشناسی خودرو

در راستای خدمات کارشناسی فنی و بدنه خودرو در محل و تشخیص رنگ خودرو شرکت الو کارشناس اقدام به پیاده سازی استانداردهای بین المللی و اخذ گواهینامه های معتبر نموده است.

enamad samand melat melat

کارشناس خودرو و بدنه الوکارشناس

الوکارشناس تضمین می کند

کارشناسی خودرو آنلاین

الوکارشناس بررسی می کند

  • کارشناس خودرو ، گیربکس و دیفرانسیل
  • کارشناسی جلوبندی و سیستم تعلیق
  • تست و بررسی آپشن و تجهیزات جانبی
  • تشخیص میزان کارکرد واقعی و دیاگ
  • چک کردن تمامی قطعات برقی خودرو

تشخیص رنگ خودرو و مشاوره خرید

الوکارشناس مشاوره می دهد

  • ارائه پیشنهاد خودرو متناسب با بودجه شما
  • بررسی کامل افت قیمت سال انواع خودرو ها
  • تشخیص رنگ خودرو و محاسبه قیمت خودرو
  • قیمت‌ گذاری بر روی خودرو کارشناسی‌ شده
  • آموزش نحوه تنظیم قولنامه و انتقال مالکیت

کارشناسی خودرو در محل

الوکارشناس اعزام می کند

چرا باید کارشناسی خودرو الوکارشناس را انتخاب کنید؟

کارشناسی خودرو
حضور در محل شما در سریعترین زمان

به منظور جلوگیری از اتلاف وقت شما، کارشناس خودرو الوکارشناس در سریع ترین زمان در محل شما حاضر می گردد ضمنا خواهشمندیم برای شب و ساعات پر ترافیک و بارانی جهت درخواست کارشناسی سیار خودرو زودتر اقدام کنید.

کارشناسی خودرو
بالاترین دقت در کارشناسی خودرو

کارشناسی خودرو ، با تجربه و مهارت بالای خود در امر کارشناسی خودرو به صورت چشمی و با استفاده از دستگاه تشخیص رنگ دیجیتال به صورت کاملا تخصصی و با دقت بسیار بالا، موشکافانه بدنه خودرو را تست و بررسی می کند.

کارشناسی خودرو
ارائه گزارش رسمی کارشناسی

گزارش رسمی مکتوب دارای سربرگ الوکارشناس به همراه ادرس سایت، خطوط تلفن شرکت، QR code و کد رهگیری می باشد که بعد از پروسه کارشناسی سیار خودرو توسط کارشناسی خودرو آنلاین مهر شده و امضا شده و به شما تحویل داده می شود.

کارشناسی خودرو در محل
محیط اطراف و تشخیص رنگ خودرو

محل خودرو در زمان کارشناسی خودرو باید دارای فضای مناسب باشد به طوری که درهای خودرو کاملا باز شوند، درنظر داشته باشید که در زمان کارشناسی، بدنه خودرو باید حتی الامکان تمیز باشد تا کارشناس خودرو بتواند بهترین تشخیص را داشته باشد.

کارشناس خودرو
شرایط جوی مختلف

به جهت بالاتر بردن کیفیت کارشناسی بهتر است که خودرو زیر نور مستقیم خورشید نباشد و در مکانی خلوت و کم تردد قرار گیرد. ضمنا با توجه به تجهیزاتی که کارشناس خودرو به همراه خود دارد انجام کارشناسی خودرو تهران در شرایط جوی مختلف، امکان پذیر است.

کارشناسی خودرو
تجهیزات نور و روشنایی

با مجهز شدن الوکارشناس به نور سیار در شب و نور کم هم امکان پذیر است پس اگر خودرو در پارکینگ مسقف یا محیط کم نور قرار دارد و یا قصد تشخیص رنگ خودرو در شب را دارید می توانید با خیالی آسوده در الوکارشناس درخواست خود را ثبت کنید.

خدمات کارشناسی خودرو حرفه ای در الو کارشناس

شرکت الوکارشناس جهت رفاه حال هموطنان گرامی در راستای خدمتی با هدف برآوردن نیازهای خرید و فروش خودرو با قیمت واقعی آن نسبت به وضعیت فنی و بدنه برای جلوگیری از کلاه برداری افراد سود جو در زمان نقل و انتقالات خودرو با بالاترین کیفیت انجام کارشناسی خودرو در محل تاسیس شد.

کمترین زمان اعزام کارشناسی خودرو تهران و کمترین میزان خطا در کارشناسی خودرو موفقیت دیگریست که ما به آن دست یافتیم، الوکارشناس دارای ماهر ترین و متخصص ترین کادر کارشناسی خودرو درمحل و کارشناسی سیار خودرو در بین شرکت های کارشناس خودرو است چرا که این کارشناس خودرو در حیطه کاری خود بسیار آزموده است و علاوه بر تخصص فراوانی که سال ها در تعمیرات خودرو داشته توسط واحد کارشناسی خودرو آنلاین الو کارشناس نیز ماه ها آموزش های مختلف تشخیص رنگ خودرو در مورد عیب یابی خودرو را دیده تا کاملا به کار مسلط باشد.

خط مشی الوکارشناس

کارشناسی خودرو تهران

این افتخار ماست که جامع ترین و کامل ترین خدمات خودرو را در کشور ارائه می کنیم. پایبندی شرکت الوکارشناس به اصول بهترین کیفیت، مناسب ترین قیمت، کمترین زمان و کمترین میزان خطا و … موفقیت دیگریست که به آن دست یافته ایم.

تشخیص رنگ خودرو الوکارشناس

با الوکارشناس دیگر نگران کلاه برداران و یا کارشناس خودرو در محل مبتدی و آماتوری که هیچ گونه صلاحیت خودرو و ارائه نظر را ندارند نباشید. الوکارشناس دارای کادر متخصص، حرفه ای و آشنا به همه خودروها اعم از ایرانی، خارجی، لوکس،اسپرت، آفرود و… با کیفیت کار بالا و مناسب ترین هزینه می باشد.

تجربه کارشناسی خودرو

کارشناس های الوکارشناس سال ها در تعمیرگاه های مشغول کار بوده و از نظر تجربه و عیب یابی در سطحی عالی قرار دارند. آنها استادکارانی هستند که به کارشناسی خودرو تهران علاقمند می شوند و به فعالیت در زمینه کارشناسی فنی و بدنه خودرو می پردازند.

با الوکارشناس همراه شوید

هدف از تاسیس شرکت الوکارشناس

در ابتدا هدف از تاسیس الوکارشناس فراهم کردن شرایط خرید و فروش خودرو با قیمت واقعی و اطمینان از سلامت بدنه و فنی خودرو در کمترین زمان و بالاترین دقت است.

کارشناسی سیار خودرو

از آنجا که شرکت ها و افراد سودجو در قالب متخصص خودرو که هیچ تجربه ای در این حرفه ندارند و دائما با کارشناسی خودرو تهران غلط و اشتباه تنها با اکتفا به دستگاه تشخیص رنگ، باعث ضرر و زیان به مشتریان خود در زمان خرید و فروش خودرو می شوند، بدین ترتیب خریداران محترم دیگر در این مسیر تنها نیستند.

کارشناس خودرو چه کسی است؟

هر شخصی که دستگاه تست رنگ را بردارد و به کارشناسی بدنه خودرو بپردازد. در واقع به شخصی می گویند که تجربه فراوانی در زمینه فنی داشته باشد. یعنی فرد باید ذهنی کنجکاو داشته و به قدری بر کارش مسلط باشد که با یک نگاه به بدنه ایرادات را بفهمد و با مشاهده و گوش دادن به صدای قطعات فنی ایرادات را دریابد.

مقالات مرتبط با کارشناس خودرو و تایید سلامت خودرو در الوکارشناس

سوالات متداول در کارشناسی خودرو

هزینه کارشناسی خودرو چقدر است؟

هزینه کارشناسی خودرو

الو کارشناس برای این که بتواند به تمامی متقاضیان خود خدمات ارزنده ارائه دهد، نرخ کارشناسی خودرو را با توجه به کیفیتی که انجام می دهد نسبت به رقبای خود پایین در نظر گرفته است. برای این که از نرخ های خدمات ما اطلاع پیدا کنید می توانید به قسمت سرچ سایت مراجعه کنید و مشخصات خودرو خود را وارد کنید و قیمت خدمات ما را مشاهده کنید و دیگر راهی که شما می توانید از این هزینه ها اطلاع پیدا کنید این است که با تیم پشتیبانی سایت به صورت مشاوره رایگان در تماس باشید و تمامی شرایط را از پشتیبان سایت سوال بفرمایید.

خدمات ما در الو کارشناس

خدمات اصلی ما حوضه خودرو می باشد و این خدمات به صورت کلی در تایید سلامت ، خرید ، فروش و قیمت گذاری خودرو می باشد که شما می توانید از تمامی این خدمات استفاده کنید در ضمن به شما عزیزان مشاوره رایگان نیز داده می شود تا خودرو مورد نظر خود را یافته و با قیمت مناسب خرید کنید. دیگر خدماتی که می توان به آن اشاره کرد این بررسی تخصصی فنی و بدنه خودرو می باشد که با تمامی لوازمی که تیم ما در اختیار خود دارد، مشکلات شما را برطرف می کند و به شما این ضمانت را می دهد که تمامی ایرادات را برای شما مشخص می کند.

خرید و فروش خودرو

متقاضیان الو کارشناس همه اقشار جامعه هستند حتی دلال خودرو نیز از این خدمات استفاده می کند زیرا اطلاع پیدا کردن در مورد ایرادات خودرو بسیار پیچیده و سخت است پس با وضعیت فعلی بازار اگر در خرید خودرو اطلاعات کافی نداشته باشید و از تیم ما کمک نگیرید امکان دارد متحمل ضرر و زیان شوید. اگر با ما باشید، همه ایراداتی که از دید شما پنهان است مشخص می شود و در برگه ای به شما تحویل داده می شود شما با این برگه می توانید تصمیم خود را برای خرید خودرو نهایی کنید.

بازدید خودرو قبل از درخواست

جهت کم کردن هزینه ها شما باید قبل از درخواست کارشناسی حتما خودرو مدنظر خود را از نزدیک مشاهده کنید و از لحاظ خط و خش یا قری، خودرو را بررسی کنید، سند مدارک را مطابقت دهید و از اصالت مدارک خودرو اطمینان حاصل کنید درصورتی که اطمینان حاصل کردید و تمامی موارد ذکر شده از نظر شما درست بود اینک می توانید با واحد پشتیبانی الو کارشناس تماس حاصل کرده و درخواست خود را ثبت کنید.

درخواست کارشناس سیار خودرو

بعد از ارسال درخواست کارشناسی برای شرکت، کارشناس خودرو به محل شما اعزام می شود الو کارشناس سعی می کند که در کمترین زمان ممکن کارشناس را در محل شما در تمامی نقاط تهران به خدمت رسانی حاضر کند. پس از این بابت آسوده خاطر باشید کارشناس های ما در اسرع وقت به خدمت شما حاضر می شوند کافیست شما خودرو مورد نظر خود را انتخاب کرده و درخواست کارشناسی خود را ثبت کنید.

کارشناسی خودرو چه مواردی را ارزیابی می کند؟

کارشناس خودرو تهران

در شهر بزرگ و پرجمعیت تهران کلاه برداری بسیار زیاد و به راحتی صورت می گیرد پس اگر از کارشناس با تجربه کمک نگیرید به احتمال خیلی زیاد خودرو را بیشتر از ارزش واقعی خریداری خواهید کرد از این رو الوکارشناس با هدف ارائه خدمت صادقانه در جهت خرید راحت خودرو با قیمت واقعی و مشاوره رایگان در خصوص نحوه انجام قولنامه، پرداخت وجه، انتقال پلاک و سند مالکیت و … برای مردم عزیز کشور تاسیس شد.

اهدف الو کارشناس

همانطور که عرض کردیم هدف ما رفع دغدغه شما برای خرید و فروش خودرو است تا بتوانید هر خودرویی که انتخاب می کنید را با قیمت واقعی خریداری کنید و خیال خود را برای یک خرید خودرو مناسب راحت کنید. شما بعد از اتمام کار کارشناس از شرکت الو کارشناس یک گزارش دریافت می کنید که در این گزارش تمامی ایرادات خودرو مشخص شده است و شما می توانید با این گزارش در خرید و حتی فروش خودرو خود تصمیم بگیرید.

بررسی دقیق بدنه خودرو

مهمترین چیزی که در خرید خودرو مورد بررسی قرار می گیرد و مستقیم در قیمت خودرو تاثیر دارد بدنه خودروست که تیم کارشناسان ما در این حوزه کاری متخصص هستند پس تمامی نقاط خودرو را مورد بررسی قرار می دهند و با تجهیزاتی که در اختیار دارند تمامی ایرادات را مشخص می کنند از چشم تیم کارشناسان ما هیچ ایرادی پنهان نمی ماند برای شما در یک برگه گزارش کارشناسی خودرو درج کرده و صادر می کنند.

تخمین قیمت خودرو

کارشناس فنی ما در قیمت گذاری خودرو هیچ دخالتی نمی کند، بلکه کارشناس قیمت گذاری بعد از دریافت مشخصات دقیق خودرو مورد نظر از کارشناس فنی اقدام به بررسی قیمت حودرو می کند.

بررسی دقیق فنی خودرو

قطعات فنی خودرو نیز مانند بدنه از موارد مهم است اما فاقد ضمانت ما ، با این حال قسمتهای فنی خودرو نیز مانند بدنه به صورت تخصصی مورد بررسی با تمامی تجهیزات پیشرفته قرار می گیرد.

بررسی دقیق کیفیت رانندگی

در صورت درخواست و با مسئولیت کامل متقاضی بعد از اتمام کار بدنه و فنی ، کارشناس ما کیفیت رانندگی و تمامی نقاط جلوبندی ، گیربکس خودرو را مورد بررسی قرار داده و تست رانندگی را انجام می دهد سپس مشکلات مشخص شده در تست رانندگی را نیز خدمت شما اطلاع می دهند.

بررسی خودرو جهت خرید خودرو

برای این که در خرید خودرو انتخابی خود بر به مشکل نخورید حتما از خدمات ما استفاده کنید حتی نیازی نیست شما در محل حضور داشته باشید، تنها کافیست درخواست خود را تلفنی ثبت کنید. تیم ما برای تست و بررسی خودرو اعزام می شود سپس خودرو را مورد بررسی قرار می دهد در نهایت برای شما برگه گزارشی رسمی و مکتوب از نتیجه کار ارسال می کند.

خدمات الو کارشناس

خدمات الوکارشناس که بعد از درخواست از سوی شما انجام می گیرد:

  • الو کارشناس دارای مجوز Enamad است
  • تیم ما دارای نماد ثبت ملی است
  • سایت ما به بانک ملت متصل است
  • سایت الو کارشناس دارای مجوز SSL است
  • بعد از ثبت درخواست شما تیم ما اعزام می شود
  • بیش از 300 نقطه از خودرو توسط کارشناس تست و بررسی می شود
  • مهمترین مورد کارشناسی ، تشخیص رنگ خودرو می باشد
  • کارشناسان الو کارشناس تمامی تجهیزات کارشناسی در شب را دارند
  • توانایی بررسی تمامی موارد بدنه خودرو
  • یافتن قطعات معیوب در خودرو ها
  • آشنایی کامل تیم ما به تمامی آپشن های روز دنیا
  • ارائه گزارش رسمی بعد از اتمام کار کارشناسی خودرو

خدمات خودرو در محل

  • امکان کارشناسی غیر حضوری متقاضی
  • حضور کارشناس در کمترین زمان
  • بررسی کامل موتور و فنی خودرو
  • بررسی دقیق جلوبندی و لاستیک ها
  • کارشناسی کامل و بدنه خودرو توسط کارشناس با تجربه
  • مجهز به تجهیزات دیجیتالی پیشرفته
  • مشخص کردن قیمت واقعی خودرو
  • خدمات مشاوره خرید و فروش خودرو
  • پیشنهاد خرید خودرو برای شما

کارشناس متوجه کیلومتر واقعی می شود؟

کیلومتر واقعی خودرو

مشخص کردن میزان کارکرد واقعی خودرو خود یک موضوع بسیار پیچیده است که کارشناسان الو کارشناس به دلیل تجربه های زیادی که در این حوزه دارند می توانند برای شما حدود کیلومتر واقعی را مشخص کنند. تمامی نقاط قوت یا ضعف خودرو را کارشناس مشخص می کند و به صورت یک گزارش به شما تحویل می دهد، شما می توانید از این گزارش مواردی که تست و بررسی شده است را مشاهده و در نهایت روی قیمت مورد نظر خود با فروشنده صحبت کنید.

کارشناس خودرو

الو کارشناس با توجه به سابقه و تجربه ای که دارد به شما پیشنهاد می کند حتما در خرید خودرو از کارشناس با تجربه کمک بگیرید زیرا امروزه با توجه به تورم بالا، فروشندگان عیب های خودرو را در جهت سود و منافع بیشتر می پوشانند. الو کارشناس تمامی موارد فنی و بدنه اعم از : موتور ، گیربکس ، جلوبندی ، سقف ، ستون و… را که در صفحه سرویس و خدمات و برگه گزارش رسمی ذکر کرده را مورد بررسی قرار می دهد. و در صورت نیاز شما از تیم مشاوره قیمت گذاری الو کارشناس برای تعیین قیمت واقعی خودرو کمک گرفته تا بتوانید خودرو مورد نظر خود را با قیمت واقعی خرید کنید.

کارشناسی خودرو تهران

الوکارشناس پیشنهاد می کند جهت خرید و نگهداری راحت در شهر تهران خودرو های با سال ساخت بالا را انتخاب کنید زیرا تجربه کارشناسان ما در تهران مشخص کرده خودرو هایی که بیشتر از 4 سال از ساخت آنها می گذرد از نظر قری ، خط و خش بدنه یا ایرادات فنی و حتی کیلومتر واقعی دارای ضعف بیشتری نسبت به مدل بالاها هستند که این امر خود باعث جستجوی فراوان و صرف وقت و هزینه بیشتر جهت یافتن خودرو مناسب می شود.

پس توصیه ما به شما: حتی الامکان با توجه به توان مالی خود خودرو هایی با سال ساخت بالا را در اولویت انتخاب قرار دهید.

خودرو های کار کرده

در خودرو های کارکرده این موضوع که کیلومتر خودرو واقعی است یا دست کاری شده، خیلی موضوع مهمی است و در تمامی خودرو ها باید این مورد بررسی شود. پس شما باید از وضعیت خودرویی که قصد خرید آن را دارید اطلاع پیدا کنید و این مشکل را می توانید با خدمات تیم ما برطرف کنید در نهایت تمامی ایرادات خودرو را پیدا کنید تا خودرو استانداردی را خرید کنید دیگر مواردی که در خرید خودرو کارکرده مهم است سلامت رنگ و بدنه است.

ضمانت خدمات در شرکت ما

تمامی خدمات بدنه غیر از تعویض اتاق و استوک که تیم ما به شما کابران گرامی سایت ارائه می دهد دارای ضمانت هستند اما جهت آسودگی خاطر شما این دو مورد هم بصورت تجربی هم با دستگاه دیجیتال مورد بررسی قرار می گیرند و در انتهای کار نماینده ما یک برگه گزارش رسمی و مکتوب به شما تحویل می دهد که تمامی مشکلات رنگی بدنه در برگه ذکر شده و همین برگه می تواند برگه ضمانت شما باشد.

بررسی سلامت خودرو

سلامت خودرو یعنی عدم ایراد در قسمت های فنی و بدنه خودرو که باید همه موارد تست و بررسی شود تیم ما کارشناسی این قطعات را به صورت کاملا تخصصی انجام می دهند و وضعیت سلامت خودرو انتخاب شده شما را مشخص می کنند زیرا خودرو هایی که از سوی شما انتخاب می شوند اکثرا دارای مشکلاتی هستند که فروشنده به شما این ایرادات را اطلاع نمی دهد یا شاید از وجود این مشکلات اطلاع ندارد پس نگران نباشید تیم ما تمامی ایرادات را برای شما مشخص می کند.

دیاگ زدن برای تمامی خودروها

شرکت ما برای تمامی خودروهایی که تست و بررسی انجام می دهد دیاگ نمی زند، که عمدتا خودروهای ایرانی هستند زیرا دیاگی که نماینده ما در اختیار دارد برای همه خودرو های موجود کشور نمی باشد و تمامی خودرو ها را در بر نمی گیرد همچنین نماینده ما توسط دیاگی که در اختیار دارد نمی تواند کارکرد واقعی خودرو شما را مشخص کند زیرا شماره کیلومتر واقعی خودرو می تواند مخفی بماند و با دیاگ قابل رویت نباشد.

آیا ضمانت خودرو درست است

بله همه خدمات بدنه غیر از تعویض اتاق و استوک که نماینده ما به شما ارائه می دهد با ضمانت می باشند بلکه شما با خیال راحت خرید خودرو مورد نظر خود را انجام دهید. خوشبختانه شرکت و کارشناسان ما با داشتن سابقه کاری و تخصص بالایی که دارند تا به حال پیش نیامده که کاربری از خدمات ما ناراضی بوده باشد ولی در هر صورت برای محکم کاری شرکت این ضمانت را برای شما متقاضیان گرامی در نظر گرفته است.

خودرو کارکرده یا صفر

برای این که بتوانید یک تصمیم درست بین خودرو کارکرده یا صفر بگیرید باید نیاز و مصرف خود را بصورت کامل در نظر بگیرید اما در هر صورت شما به خدمات ما نیازمندید زیرا در خودرو های صفر کیلومتر نیز ایراداتی مشاهده می شود.

دیگر موارد در جهت بررسی خودرو

  • شناخت کامل تیم ما به تمامی قطعات خودرو
  • داشتن مهارت برقراری ارتباط با مشتری
  • آشنایی با نکات مهم در خودرو های به روز
  • دارا بودن مهارت های تخصصی در شاسی
  • توانایی پیدا کردن مشکلات فنی در خودرو
  • مشخص کردن کارکرد انواع خودرو ها
  • صدور برگ معتبر به مهر و سربرگ شرکت
  • تست و بررسی سند و مدارک خودرو

چرا به کارشناس خودرو نیاز داریم؟

کارشناسی خودرو درمحل

برای خرید خودرو در کشور ما به این دلیل که خودرو یک سرمایه محصوب می شود و شما برای یک خرید خوب خودرو به کارشناسی خودرو درمحل نیاز دارید که بتوانید یک خودرو سالم خرید کنید پس اگر در خرید خودرو از خدمات کارشناسی خودرو در محل استفاده نکنید به احتمال زیاد نمی توانید یک خودرو سالم را داشته باشید. زیرا قیمت خودرو های رنگ شده بسیار پایین تر از خودرو های سالم می باشد و با خدمات الو کارشناس می توانید این مشکل را برطرف کنید و خرید خوبی داشته باشید.

کارشناسی سیار خودرو

خدمات ما به این صورت است که شما خودرو مورد نظر خود را انتخاب کرده و بعد از درخواست کارشناسی، کارشناس خودرو در محل شما حضور پیدا می کند و تمامی نقاط فنی و بدنه خودرو را بررسی کرده سپس گزارش رسمی و مکتوب از وضعیت فنی و بدنه خودرو تهیه کرده و تحویل شما می دهد پس یکی از اهداف ما این است که کارشناس سیار خودرو را در کمترین زمان ممکن در محل شما اعزام کنیم. شما وقتی درخواست خود توسط اپراتور شرکت یا پشتیبان سایت ثبت می کنید تیم کارشناسی ما برای شما اعزام می شود و در هر منطقه ای از تهران باشید خدمت شما حاضر می شوند و به شما در این حوضه خدمت رسانی می کنند.

اهمیت کارشناس خودرو

شاید از خود بپرسید که چرا خدمات الو کارشناس را استفاده کنید می توانیم به گونه های مختلفی به این سوال جواب بدهیم زیرا خدماتی که ما ارائه می کنیم می تواند به شما در خرید خودرو و حتی فروش خودرو نیز کمک کند و شما بتوانید یک خرید خوب داشته باشید الو کارشناس با سابقه ای که دارد می تواند تمامی خواسته ها و مشکلات شما را در خرید خودرو رفع کند زیرا شما تجربه کافی برای خرید خودرو را ندارید الو کارشناس با کارشناسان حرفه ای که دارد تمامی مشکلات خودرو را مشخص می کند.

استفاده از دیاگ و تشخیص کارکرد خودرو

بله این مورد هنگام خدمت رسانی انجام می شود تمامی کارشناسان الو کارشناس به همه تجهیزات به روز و مدرن مجهز هستند و از تمامی این تجهیزات هنگام کاشناسی استفاده می کنند و در نهایت همه مشکلات خودرو را برای شما مشخص و مطرح می کنند. از آنجا که با پبشرفت تکنولوژی دیگر مثل سابق دیاگ قابلیت تشخیص کیلومتر واقعی خودرو را ندارد کارشناس ما فقط می تواند با تکیه بر تجربه ای که در اختیار دارد این مشکل شما را برطرف کند. در بعضی از خودرو ها که کیلومتر توسط خود فرد مالک خودرو دست کاری شده باشد حتی با دیاگ نیز مشخص نمی شود زیرا از منبع این عدد را تغییر می دهند و دیاگ این تغییر عدد را نمی تواند مشخص کند ولی جای نگرانی ندارد نماینده ما این مشکل را برای شما برطرف می کند زیرا نماینده ما با تجربه کاری که دارد می تواند به صورت چشمی و تجربی این مشکل را برطرف کند.

خدمات کارشناسی خودرو

  • کمک در خرید سالم خودرو
  • ارائه گزارش رسمی و مکتوب
  • خرید خودرو با موارد تست شده
  • خرید خودرو با قیمت مناسب
  • اعلام مبلغ خودرو بعد از کارشناسی
  • مشاوره در خرید خودرو
  • مشاوره در فروش خودرو
  • پشتیبانی 24 ساعته در الو کارشناس
  • بررسی تمامی گلگیرهای خودرو
  • چک کردن رنگ سقف خودرو
  • استفاده کردن از دیاگ های حرفه ای
  • تمامی تجهیزات تیم ما به روز می باشد
  • ضمانت تمامی کارهای انجام شده
  • دارا بودن تمامی مهارت های فنی خودرو
  • تست کردن تمامی رکاب های خودرو
  • بررسی درب صندوق در خودرو
  • تست باطری به صورت تخصصی
  • چکاپ کامل موتور در خودرو
  • بررسی تمامی ترمزها در خودرو

آیا کارکرد خودرو را کارشناس مشخص می کند؟

کارشناسی خودرو تهران

 

درخواست از خدمات ما

در کمترین زمان ممکن بعد از ثبت درخواست خدمت شما اعزام می شود که تمامی  موارد خودرو را برای شما تست و بررسی می کنند و شما می توانید این موارد را در لحظه مشاهده کنید زیرا این موارد خیلی برای الو کارشناس مهم می باشد چون در این زمان خودروهای مشکل دار زیاد می باشند و شما باید به این موارد دقت کنید که یک خرید خوب داشته باشید و از خرید خود لذت ببرین.

کارشناسی فنی و بدنه خودروها

  • کارشناسی موتور و متعلقات فنی خودرو
  • بازرسی نشتی مایعات خودرو
  • تست قسمت های بدنه خودرو
  • تفتیش صدا اضافی خودرو
  • تنقیب قسمت های جانبی خودرو
  • بازرسی سرسیلندر در خودرو
  • بررسی کردن تمامی سوپاپ ها در خودرو
  • کارشناسی تمامی چراغ های خودرو
  • بررسی کامل دود خروجی خودرو
  • بازبینی کاتالیزور و اگزوز خودرو
  • کارشناسی گیربکس اتوماتیک خودرو
  • تست گیربکس دنده ای خودرو

کارشناسی شاسی خودرو

  • مشاهده وضعیت ستون‌های خودرو
  • بررسی عدم چپی بودن خودرو
  • بازدید جهت تعویضی قطعات بدنه خودرو
  • جستجو سوابق تصادف خودرو
  • بررسی خوردگی های بدنه خودرو
  • کارشناسان متخصص الو کارشناس
  • چک کردن شیشه و آینه در خودرو
  • تست سیستم صوتی در خودرو
  • کارشناسی عدم دو تیکه بودن اتاق خودرو
  • تایید اصالت شاسی ها
  • کاوش اتاق و موتور خودرو
  • چک کردن فرمان خودرو
  • تست کردن قطعات کامپیوتری در خودرو
  • قسمت زیرین خودرو که مورد ضربه قرار گرفته

تست آپشن و تجهیزات خودرو

  • تعمق اصالت آپشن های خودرو
  • بررسی آپشن سیستم پایداری
  • بازدید سلامت آپشن ها خودرو
  • آزمایش لیست کامل آپشن ها
  • بررسی آپشن داخل کابین خودرو
  • چک کردن سیستم تعلیق
  • چک کردن تمامی لاستیک های خودرو
  • بازدید همه رینگ های خودرو
  • تست کردن آپشن رفاهی خودرو
  • آزمایش تمامی سنسور ها
  • تست تمامی رادار های خودرو

تست رانندگی هنگام کارشناسی انجام می شود؟

کارشناسی خودرو در محل

اصول اصلی شرکت الو کارشناس خدمات در محل مشتری است و تمامی کارشناسان الو کارسناس هنگام  کارشناسی خودرو مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های دیجیتالی جهت تست و بررسی خودرو در محل هستند تا خیال شما از خودرویی که قصد خرید آن را دارید راحت باشد.

کارشناس خودرو

شرکت الو کارشناس در کارشناس خودرو تهران با این هدف وارد شده است که بتواند تمامی نیازهای شما را برطرف کند بلکه بتوانید یک خرید و فروش خودرو را با قیمت مناسب انجام دهید. نماینده ما در همه مواردی که حتی به آن نیز فکر نمی کنید به شما خدمات ارزنده می دهد و ایراداتی که در قیمت خودرو شما می تواند تاثیر داشته باشد را مورد بررسی قرار می دهد در مراحل کار بیش از 200 مورد از قطعات خودرو تست و بررسی می شود.

بخش­‌های تست و بررسی شده

  • تست و بررسی موتور خودرو
  • نمایش تمامی ایرادات خودرو
  • معرفی تمام امکانات خودرو
  • بررسی تجهیزات خودرو
  • ارائه گزارش رسمی کارشناسی
  • موارد مورد بررسی برای گیربکس خودرو
  • تست و بررسی تعویض قطعات بدنه خودرو
  • حضور در محل شما در سریعترین زمان
  • بررسی شرایط جوی مختلف خودرو
  • تمامی خدمات ما با دقت بالا انجام می شود
  • الو کارشناس کیلومتر و میزان کارکرد را مشخص می کند
  • مشاوره رایگان هنگام خرید خودرو
  • تشخیص رنگ و بدنه به صورت تخصصی
Call Now Buttonدرخواست کارشناسی : 02165835769